TRANSMISIJAS REMONTS

Transmisija ir svarīgs komponents automobiļa piedziņas sistēmā, kas pārnes spēka agregāta (piemēram, dzinēja) griezes momentu uz riteņiem, nodrošinot tās kustību. Tas ir starpnieks starp dzinēju un riteņiem, un tas ir atbildīgs par pārneses un pārnesuma attiecības regulēšanu, lai automobiļa vadītājs varētu kontrolēt ātrumu un spēku, kas tiek nodots riteņiem.

Transmisija ir kompleksa sistēma, kas sastāv no vairākiem svarīgiem elementiem un mehānismiem. Atbilstoši piedziņas tipam (priekšējā riteņa piedziņa, aizmugurējā riteņa piedziņa vai pilnpiedziņa), transmisija var būt atšķirīga, taču gandrīz jebkura transmisija sastāv no:

  1. Sajūga: Sajūga funkcija ir nodrošināt savienojumu starp dzinēju un pārnesumkārbu. Tā atslēdz un savieno dzinēju no un ar pārnesumkārbu, ļaujot pārslēgt ātrumus un kontrolēt automašīnas kustību.
  2. Pārnesumkārba: Pārnesumkārba ir mehānisms, kas ļauj mainīt ātrumu un pārneses attiecību starp dzinēju un riteņiem. Ir divu veidu pārnesumkārbas – mehāniskās un automātiskās.
  3. Kardānvārpsta (izņemot priekšējo riteņu piedziņas transportlīdzekļus): Kardānvārpsta nodrošina savienojumu starp pārnesumkārbu un piedziņas tiltu, nodrošinot griezes momenta pārnešanu uz aizmugurējiem riteņiem.
  4. Galvenā pārvada: Galvenā pārvada funkcija ir nodrošināt pārneses attiecību starp pārnesumkārbu un piedziņas tiltu, lai efektīvi pārnestu spēku uz riteņiem.
  5. Piedziņas vārpstas (pusvadi): Piedziņas vārpstas ir atbildīgas par spēka pārnešanu no pārnesumkārbas uz riteņiem, nodrošinot transportlīdzekļa kustību.
  6. Izsmidzinātājs (tikai pilnpiedziņas transportlīdzekļos): Izsmidzinātājs ir sastāvdaļa, kas nodrošina spēka sadali starp visiem riteņiem, ļaujot pilnpiedziņas transportlīdzeklim efektīvi pārvietoties uz dažādu veidu virsmām.

Biežāk sastopamās problēmas ar transmisiju:

  • Transmisijas eļļas noplūde: Tas var būt saistīts ar defektu transmisijas blīvējumos vai pārnesumkārbas korpusā. Noplūde var izraisīt eļļas trūkumu, kas savukārt var sabojāt transmisijas komponentes un novest pie tās darbības traucējumiem.
  • Pārnesumkārbas problēmas: Tas var ietvert sarežģītākas problēmas, piemēram, pārnesumu nekorektu darbību, grūtības pārslēgt pārnesumus vai pārnesumu aizķeršanos. Šādas problēmas var būt saistītas ar pārnesumkārbas sinhronizatoru bojājumiem vai sajūga elementu problēmām.
  • Sajūga problēmas: Sajūga problēmas var ietvert nekorektu sajūga darbību, slīdēšanu vai citus sajūga darbības traucējumus. Tas var būt saistīts ar sajūga diska iznīcināšanos, sajūga slāpēšanu vai troses bojājumiem.
  • Transmisijas trokšņi: Bieži vien dzirdami neparasti trokšņi, kas nāk no transmisijas, kas var būt saistīti ar bojātu gultni, pārnesumu atbalsta elementu defektiem vai citiem mehāniskiem traucējumiem.
  • Transmisijas pārkaršana: Transmisijas pārkaršana var rasties sakarā ar nepietiekamu eļļas dzesēšanu vai sliktu dzesēšanas sistēmas darbību. Tas var novest pie transmisijas darbības traucējumiem vai pat nopietnākiem bojājumiem.
  • Elektronikas problēmas: Modernās automobiļu transmisijas ietver arī elektroniskus komponentus, un problēmas ar šiem komponentiem var izraisīt transmisijas darbības traucējumus. Tas var būt saistīts ar sensoru bojājumiem, elektrisko savienojumu problēmām vai vadības bloka defektiem.

Šīs problēmas var rasties dažādu iemeslu dēļ, piemēram, regulāras apkopes trūkuma, nesakoptas eļļas, nepareizas izmantošanas vai vecuma dēļ. Tāpēc ir svarīgi regulāri apkopt transmisiju, laicīgi nomainīt eļļu un sazināties ar profesionāliem mehāniķiem, ja rodas jebkādi transmisijas darbības traucējumi.

TRANSMISIJAS REMONTS 1

Transmisijas remonts

Transmisijas remonts ir sarežģīts process, jo transmisija ir kompleksa sistēma, kas sastāv no vairākiem svarīgiem elementiem. Lai noteiktu, vai Jūsu transmisija ir bojāta vai nepieciešams remonts, ir nepieciešama diagnostika. Diagnostikas procesā tiek veikta rūpīga pārbaude, lai identificētu jebkādas problēmas un noteiktu, kuras daļas ir jāremontē vai jānomaina.

Remonta darbi var ietvert dažādas darbības, piemēram, remontējot vai nomainot sabojātas vai nolietotas daļas. Tas var ietvert sajūga diska, pārnesumkārbas, automātiskās ātrumkārbas vai citu transmisijas komponentu remontu vai nomaiņu.

Mūsu pakalpojumu klāstā ietilpst:

  • Ātrumkārbu restaurācija, diagnostika, serviss, maiņa un remonts;
  • Pārnesumkārbas remonts;
  • Automātiskās ātrumkārbas remonts;
  • Mehāniskas ātrumkārbas remonts;
  • Ātrumkārbu eļļas maiņa;
  • Sajūga maiņa, remonts, restaurācija un regulēšana;
  • Sajūga cilindra maiņa;
  • Sajūga troses maiņa;
  • Sajūga izspiedējgultņa maiņa;
  • Sajūga disku maiņa;
  • Gaisa plūsmas sensora nomaiņa/tīrīšana;
  • Bremžu sūkņa pastiprinātāja hidrauliskā akumulatora nomaiņa;
  • Vārstu bloka nomaiņa;
  • Vienādu leņķisko ātrumu eņģes nomaiņa;
  • Dzinēja vārpstas blīvējuma un izpildmehānisma mezgla nomaiņa;
  • Automātiskās pārnesumkārbas filtru nomaiņa;
  • SHRUS nomaiņa.

Mēs iesakām uzticēt transmisijas pārbaudi un remontu mūsu autoservisam, jo mēs strādājam tikai ar specializētu tehniku un instrumentiem. Pie mums strādā tikai profesionāli darbinieki, kam ir ļoti liela pieredze.

Remontu veic tikai augsti kvalificēti speciālisti un tikai ar kvalitatīvo rezerves daļu izmantošanu. Kā arī, ja nepieciešams, mūsu interneta veikalā www.evrotrans.lv/ Jūs atradīsiet oriģinālas mehānisko un automātisko ātrumkārbu rezerves daļas.

Mēs garantējam mūsu darba kvalitāti par pieņemamu cenu.