nformācija par distances līgumu

Preču pārdevējs:

SIA “EVRO TRANS”, reģistrācijas Nr. 42403008086, PVN Nr. LV42403008086, juridiskā adrese: Rīgas iela 16D, Rēzekne, LV4601, faktiskā adrese: Rīgas iela 16D, Rēzekne, LV4601, tālrunis +371 20000552, e-pasts: [email protected], banka: “A/S CITADELE”, SWIFT kods: PARXLV22, konta Nr. LV29PARX0015351170001.

Interneta veikals: https://evrotrans.lv

Veikals: (adrese) Rīgas iela 16D, Rēzekne, LV4601

Darba laiks:

Darba dienās no 08:00 līdz 18:00

Sestdienās no 09:00 līdz 13:00

Svētdien – BRĪVDIENA

Svētku dienā – BRĪVDIENA

PTAL

Patērētāju tiesību aizsardzības likums

https://likumi.lv/ta/id/23309-pateretaju-tiesibu-aizsardzibas-likums

MK Noteikumi

Ministru kabineta 20.05.2014. noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu

https://likumi.lv/ta/id/266462-noteikumi-par-distances-ligumu

 

Lietotu auto detaļu pirkšanas-pārdošanas līgums (attālināti)

SIA “EVRO TRANS”, reģistrācijas Nr. 42403008086, PVN Nr. LV42403008086, juridiskā adrese: Rīgas iela 16D, Rēzekne, LV4601, faktiskā adrese: Rīgas iela 16D, Rēzekne, LV4601, tālrunis +371 20000552, e-pasts: [email protected], banka: “A/S CITADELE”, SWIFT kods: PARXLV22, konta Nr. LV29PARX0015351170001.

1. Preču definīcija

1.1. „Prece” – jebkuras kustamas lietas, tostarp lietotas auto detaļas, rezerves daļas, piederumi.

  • ES: Direktīva 2019/771/ES, 2. panta 1. punkts – „Preces” ir kustamas lietas… (CELEX 32019L0771)
  • Starptautiskie: CISG, 1. panta 1. punkta b) apakšpunkts – „Preces” ir visa kustama manta… (UNCITRAL CISG)
  • Latvija: Noteikumi par distances līgumu, 5. punkts – prasības attiecībā uz informāciju pirms līguma noslēgšanas (Likumi.lv)

2. Informācija pirms līguma noslēgšanas un piekrišana

2.1. Pirms Pircējs uzņemas saistības, Pārdevējs sniedz pilnīgu informāciju par Preci, cenu, maksām, apmaksu, piegādi, garantiju un atgriešanu.

2.2. Pircējs apstiprina piekrišanu iepriekš minētajiem nosacījumiem, atzīmējot to pasūtījuma veidlapā vai parakstoties.

3. Maksājums

3.1. Norēķini veic Puses saskaņotā termiņā un veidā.

4. Piegāde un riska pārnešana

4.1. Piegādes nosacījumi un riska pārnešana tiek noteikti saskaņā ar Incoterms 2020 (ICC).

4.2. ES teritorijā Preces tiek piegādātas ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā no Līguma noslēgšanas dienas; ja šis nosacījums netiek ievērots, Pircējam ir tiesības atkāpties no Līguma un pieprasīt naudas atmaksu.

4.3. Piegādēm uz trešām valstīm piegādes termiņus saskaņo Puses vai, ja tādu nav, piemēro “samērīgus termiņus”.

5. Garantijas saistības

5.1. ES: lietotām detaļām – 12 mēneši, iepriekš par to paziņojot Pircējam.

  • Directive 2019/771/EU, 5. pants (CELEX 32019L0771)
  • 5.2. Starptautiskas piegādes: atbilstība aprakstam un kvalitātei (35. pants), paziņošana par defektu (39. pants), aizsardzības līdzekļi (46.-50. pants).

5.3. Komerciālā (papildu) garantija tiek noformēta rakstiski un neierobežo Pircēja tiesības saskaņā ar iepriekš minētajiem noteikumiem.

6. Atteikuma tiesības un preču atgriešana

6.1. ES patērētāji ir tiesīgi atteikties no Preces bez iemesla norādīšanas 14 dienu laikā no saņemšanas brīža.

6.2. Pārdevējs, pasūtot piegādes pakalpojumu Patērētājam Preces atgriešanai, veic naudas līdzekļu atgriešanu, atskaitot sākotnējās piegādes izmaksas.

6.3. Trešās valstīs atteikuma tiesības ir tikai tad, ja tās ir skaidri iekļautas šajā Līgumā.

7. Naudas līdzekļu atgriešana

7.1. ES un Latvijā: visu maksājumu atgriešana, ieskaitot standarta piegādi, 14 dienu laikā pēc atteikuma paziņojuma saņemšanas, bet ne ātrāk kā pēc Preces faktiska atgriešanas vai apstiprinājuma par tās nosūtīšanu.

7.2. Atgriešanas izmaksas sedz Patērētājs, ja Līguma noslēgšanas brīdī nav panākta cita vienošanās.

7.3. Trešās valstīs naudas atgriešanas nosacījumus nosaka Puses.

8. Kurjerpiegāde un atkārtota piegāde

8.1. Ja Pārdevējs organizē preču savākšanu remontam vai nomaiņai, visus izdevumus par izbraukšanu un atpakaļtransportu sedz Patērētājs.

8.2. Atkārtoti nosūtot remontētās vai aizvietotās detaļas, Pārdevējs kompensē Pircējam visus standarta piegādes izdevumus.

9. Sūdzības un reklāmācijas

9.1. Patērētāju rakstiskās sūdzības tiek izskatītas 15 darba dienu laikā; juridiskām personām – 30 kalendārajās dienās.

10. Atteikuma tiesību izņēmumi un atbildība

10.1. Atteikuma tiesības neattiecas uz precēm, kas izgatavotas pēc individuāla pasūtījuma, precēm, kas zaudējušas savas īpašības, tās lietojot neatbilstoši paredzētajam, aizzīmogotiem programmatūras nesējiem un citiem izņēmumiem, kas uzskaitīti:

10.2. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja tā ir izmantota ne tikai īpašību pārbaudei.

 

Atgādinājums par patērētāja likumīgajām tiesībām, ja Prece neatbilst līguma noteikumiem.

Patērētāja tiesības, ja Preces neatbilst līguma noteikumiem:

  1. https://likumi.lv/ta/id/23309-pateretaju-tiesibu-aizsardzibas-likums 
  2. https://likumi.lv/ta/id/266462-noteikumi-par-distances-ligumu 

Izņemot MK Noteikumu 22. punktā norādītos gadījumus, Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot PTAL 12. panta septītajā, devītajā un vienpadsmitajā daļā, kā arī MK Noteikumu 23. punktā minētās izmaksas. 

Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita:

  • no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Patērētājs, ir ieguvusi preci valdījumā;
  • ja Patērētājs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas preces, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Patērētājs, ir ieguvusi valdījumā pēdējo preci;
  • ja tiek piegādāta Prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, – no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Patērētājs, ir ieguvusi valdījumā Preces pēdējo partiju vai daļu.